Продавець Шапкин Дом розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2325 відгуків

Размеры на сайте стоят украинские

Харків, Україна
+380 (68) 747-98-75
ШАПКIН ДОМ
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправляємо 3-4 рази в тиждень. Ваші ТТН прикріплені до замовлення в кабінеті покупця на Prom ua
  • Доставка Новой Почтой
  • УкрпоштаОтправка Укрпочтой осуществляется 2 раза в неделю, наложенный платеж только с предоплатой. Укрпочтой отправляю тольбко небольшие посылки, до 3 кг Внимание !!!. Нет возможности присылать ТТН для Укрпочты. Как правило ваши ТТН прикреплены к заказу в вашем кабинете покупателя. Если делали заказ в вайбере просто идите на Укрпочту и забирайте посылочку вашу)
  • УкрпочтаОтправка Укрпочтой НЕБОЛЬШИХ(до 3 кг ) осуществляется 2 раза в неделю, наложенного платежа нет. Большие посылки свыше 3 кг отправляем НП) Внимание !!!. Нет возможности присылать ТТН для Укрпочты. Мы вам будем говорить дату отправки, а вы будете идти и забирать посылочку вашу . Тем более , что скорей всего вам придет смс с Укрпочты

Способи оплати

  • Жду номер карты на VIBER(дамы, пишите номерViber если не тот что в заказе) в комментариях к заказу)Якщо не буде питань, то ми не будемо дзвонити , просто надішлемо в смс або в Viber номер картки та суму до сплати.Дівчата , давайте питання задавати в Viber, а то з-за постійних дзвінків повільно складаємо замовлення, ми можемо їх складати набагато швидше!
  • Наложенный платеж только для Новой почтыОбратите внимание, при наложенном платеже Вы дополнительно оплачиваете 26 грн+2% от суммы платежа.Также, поскольку ваши наложки приходят мне на карту, то я вам насчитаю и 0,5% банковских
 Під час отримання обов'язково перевіряйте наявність усього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд, чи немає там браку, чи брудний товар тощо.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (прензію) на Новій Пошті в присутності працівників пошти. У разі якщо ця ситуація матиме місце — обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тілом: 0994823962 0687479875 0933832067

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner